Ajaton Idea Oy

Mainostoimisto Helsinki – Ajaton hoitaa markkinoinnin hommat Stadissa

Vaikka Ajaton on alkujaan Markkinointitoimisto Tampereelta, niin ei se tarkota, etteikö homma toimis yhtä hyvin siel Stadissakin. Meidän lafka diggaa vääntää markkinointia, joka jää mieleen ja näkyy. Jos sulla on yritys, joka kaipaa vähän lisää näkyvyyttä – oli se sit verkkosivujen päivitystä, brändäystä tai somen haltuunottoa – niin me ollaan valmiina jeesimään!

Mitä Ajaton tarjoaa Stadin firmoille?

Ajaton on markkinoinnin lafka, joka vetää hommat aina loppuun asti. Me hoidetaan koko paketti kuntoon ja meidän kanssa asiat hoituu ilman turhia kikkailuja. Stadissa yrityksillä on omat haasteensa ja mahdollisuutensa ja siks me halutaan tuoda meidän freesi näkökulma sinne etelään. Ei oo välii, onko lafka uusi tulokas vai vanha tuttu brändi – me jeesataan molempia samalla intensiteetillä.

Meidän palvelut kattaa kaiken, mitä markkinoinnissa voi tarvita. Tässä muutama esimerkki, mitä meiltä saa:

Ajattoman palvelut

Brändäys ja visuaalinen ilme: Jos teidän logo on vähän jäänyt jälkeen ajasta, niin meiltä tulee uutta tyyliä, joka nappaa huomion heti ja jää mieleen. Hoijataan värit, fontit ja muu ulkoinen – kaikki freesi ja linjassa teidän imagon kanssa.

Verkkosivut ja digimarkkinointi: Nykyään kaikki on online ja jos ei oo, niin pitäis olla. Meidän tekemät verkkosivut toimii ja näyttää hyvältä – hoidetaan ne myös niin, että hakukoneet löytää ne helposti.

Some-markkinointi: Ei pelkkää stoorien heittämistä, vaan kunnon suunnitelma somea varten. Me vedetään some-kanavat sellaiseen iskuun, että teidän frenditkin on kateellisii.

Mainoskampanjat ja sisällöntuotanto: Me tehdään kampanjoita, jotka on samalla hauskoja ja hyödyllisiä. Printistä Googleen ja Faceen – me löydetään oikeet kanavat ja tuotetaan kontenttia, joka puree.

Videotuotanto ja livetuotanto: Video on se, mikä saa porukan snaijjaa! Me duunataan teijän brändille siistit videot, jotka hittaa kunnolla. Olipa kyseessä tuotevideo, firman esittely tai mainos, me osataan homma ja saadaan se näyttämään just siltä, miltä pitää. Ja jos tarvitsette livenä lähetyksen, niin me vedetään se niin, että kaikki menee skarppina läpi. Ei mitään häslinkiä – hommat toimii ja näyttää freeseeltä, ei jää mitään epäselväksi.

Tsiigaa meidän refet

Alla on hyvä kokoelma meidän referenssejä, mutta täältä pääset lukemaan niistä enemmän!

Miksi valita Ajaton, vaikka ei olla siinä Kampin kulmilla?

Ajaton on ehkä kauempana Tampereella, mutta ei digiaikaan tarvita mitään korttelitason läheisyyttä, että homma toimii. Teamsilla, puhelimella ja viesteillä saadaan hommat hoidettua, eikä tartte stressaa, että joku jäis kesken. Jos oikeesti tarvii, niin me pamahdetaan paikalle, stadiin saakka. Ja hei, tuodaan samalla uutta näkemystä Mansesta, ehkä jotain freesiä, mitä muut Stadin mainostoimistot ei oo vielä hiffannu.

Stadin firmat ja Ajaton – mikä tässä diilissä on idea?

Stadin firmat tietää, et asiakkaita on joka lähtöön ja markkinoinnissa pitää osaa erottuu messistä ja laittaa oma lafka iskuun. Siks me halutaan hoitaa teiän markkinointistrategia silleen, et se osuu ja uppoo just siihen asiakasporukkaan, mitä havittelette. Meidän tavoite on tehä teistä stadiin sellanen lafka, et jengi kyl tietää.

Homma lähtee siit, et kaivellaan teiän bisneksen ydin ja fiilistellään, mikä tekee just teistä spesiaalin. Katotaan, ketä haluutte tavoittaa ja miten niitä kannattaa puhuttaa. Ku tää pohja on kunnossa, tehään diippi plääni, joka yhdistää luovuuden ja pelisilmän niin, et homma skulaa ja fyrkat tulee takas korkojen kera.

Hakukoneoptimointi – että löydytte just sillo, kun tarvii

Stadissa hakukoneoptimointi on kovaa peliä, kun jokainen firma yrittää kilpailla Googlen huipulle. Me laitetaa teijä lafka sillee et, kun joku skriivaa Googlee jotain, nii te tuutte ygösenä esiin. Ei oo mitään taikatemppuja – pelkkää kovaa duunia ja oikeita asioita. Huolehditaan siitä, että teidän verkkosivut on kunnossa ja avainsanat kohdillaan.

Me tsiigataa teiän bisnekseen liittyvät hakusanat ja varmistetaan, et ne nappaa kiinni just niihin, jotka etsii teidän kamaa. Ei riitä, et te löydytte – pitää kans vakuuttaa ne skrollaajat, et ne klikkaa just teitä. Tehää teidän sivuista sellanen, et se sekä löytää asiakkaita ja nappaa ne messiin.

Miten aloitetaan yhteistyö Ajattoman kanssa?

Meidän kanssa on helppo lähteä liikkeelle – jos diili kiinnostaa, niin nakkaa viestiä tai ota puhelin käteen ja soita meille. Me kuunnellaan, mitä te oikeesti tarvitsette ja rakennetaan siitä just teidän lafkaan sopiva paketti. Oli kyseessä sitten verkkosivut, brändäys tai vaikka koko markkinointistrategia – hoidetaa homma ja saadaan teidät skenen kärkikastiin.

Tärkeitä näkökulmia

Olemme koonneet blogijulkaisuihimme vinkkejä, ohjeita ja näkökulmia liittyen verkkosivujen ja niiden sisältöjen tuottamiseen. Tutustu artikkeleista lisää!

Blogi

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen no-click sisällöt, ...
Blogi

Olemme virallisesti Google Partneri! 

Olemme virallisesti Google Partneri!    Ajaton on virallisesti liittynyt Google Ads Partner –ohjelmaan, mikä ...
Blogi

Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi

Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi Syksy ...
TikTok
Blogi

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa   Kuten moni jo tietää, TikTok on yksi ...
Blogi

Threads Suomessa – miten uusi alusta on otettu vastaan?

Aktiiviset sosiaalisen median käyttäjät ottivat Threads -sovelluksen omakseen nopeasti ja selkeä käyttöliittymä on saanut positiivista palautetta. Sovelluksessa jaetaan julkaisuja, kuvia ja videoita sekä interaktiivisesti vaihdetaan ...
Blogi

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä – mitä sinun tulisi tietää?

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä - mitä sinun tulisi tietää?
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen ...