Verkkosivut

Ammattimaiset verkkosivut vakuuttavat asiakkaasi

Verkkosivut toimivat 24/7 myyntikanavana, jolloin potentiaaliset asiakkaasi voivat tutustua tuotteisiisi ja palveluihisi milloin tahansa ja mistä tahansa.

Mistä muodostuu hyvä verkkosivu?

Päädyt ihanteelliselle verkkosivulle hakukoneen kautta etsittyäsi ratkaisua tiettyyn asiaan.  Silmiisi osuu yrityksen verkkosivu, josta klikkaat. Laskeuduttuasi sivustolle huomaat ammattimaisen brändi-ilmeen, joka näyttää vakuuttavalta ja uskottavalta. Löydät vaivattomasti etsimäsi asiat ja saat selkää informaatiota sivulta, joka houkuttelee klikkaamaan eteenpäin ja ottamaan yritykseen yhteyttä, joka sekin tapahtuu napinpainalluksella. No mikä tälläisestä sivustosta tekee erityisen hyvän?

Visuaalisuus

Brändi-ilme on tunnistettavissa verkkosivuilla ja koko sivuston ilme tukee mielikuvaa yrityksestä. Tyylikkäät kuvat ja videot täydentävät aitoa kuvaa toiminnasta ja visuaaliset elementit ja tehosteet tukevat sivun intuitiivista käyttöä.

Käytettävyys

Selkeä käytettävyys auttaa potentiaalisia asiakkaita löytämään sivuilta haluamansa nopeasti. Asiakkaan näkökulmasta mietitty käyttöliittymä auttaa suunnittelemaan verkkosivun niin, että kävijä saadaan ohjattua haluttuun toimintoon, kuten yhteydenottoon.

Löydettävyys

Mitä ideaa on viimeisen päälle verkkosivuissa, jos ne eivät löydy hakukoneista? Verkkosivun löydettävyys varmistetaan SEO:lla eli hakukoneoptimoinnilla ja tehdään verkkosivuista niin käyttäjäystävälliset, että Googlekin pitää niistä.

Tehokkaat verkkosivut maksavat itsensä takaisin

Miksi panostaa hyviin verkkosivuihin? Verkkosivut ovat tärkein digimarkkinoinnin työkalu. Jotta verkkosivut tuottaisivat haluttua tulosta, kuten esimerkiksi tehostaisivat uusien sopimusten tekemistä ja parantaisivat asiakashankintaa, tulee verkkosivujen olla asianmukaisesti suunnitellut ja toteutetut. Tehokkaat verkkosivut keräävät liidejä ja kasvattavat asiakasvirtaa, jolloin myös myyntiä voidaan tehostaa niiden avulla.

Tee sijoitus liiketoimintaasi

Voit ajatella verkkosivuja sijoituksena liiketoimintaasi: jos uusien ja toimivien verkkosivujen avulla saavutat vaikkapa 1 % enemmän myyntiä kuukaudessa, kuinka paljon olet valmis verkkosivuihin panostamaan? Tuotteita ja palveluita vertaillessa ja kilpailuttaessa verkkosivut ovat olennainen osa asiakaskokemusta ja päätösten tekemistä. Katso alta esimerkki.

Verkkosivujen merkitys markkinoinnissa

Markkinoinnin tavoitteena on saada ihmiset kiinnostumaan tuotteistasi ja palveluistasi. Tehokas markkinointi verkkosivujen kautta lisää yrityksesi näkyvyyttä, houkuttelee liikennettä sivustolle ja auttaa myynnin kasvattamisessa. Pelkkä hyvä mainoskampanja ei riitä, jos verkkosivu, jolle ohjataan, on keskinkertainen tai huonompi. Asiakkaat sitoutetaan verkkosivuilla.

Miten verkkosivuille päädytään?
Yrityksesi myynti
vuodessa
0 K
Myynnin kasvu
verkkosivujen ansiosta
0 %
Verkkosivujen
hinta
0
Verkkosivujen
takaisinmaksu kestää
0 KK

Verkkosivut mukautuvat aina asiakkaan tarpeisiin

Meille asiakaslähtöisyys ja yksilöllinen palvelu on kaikkien projektien ydin ja avain onnistuneeseen lopputulokseen. Vuosien varrella olemme saaneet kunnian toteuttaa toinen toistaan mahtavampia verkkosivuja, joiden myötä olemme saaneet pitkäaikaisia asiakassuhteita. Kurkkaa alta, millaisia verkkosivuja meiltä on valmistunut!

”Yhteistyö Ajattoman kanssa on sujunut mutkattomasti ja voi aina luottaa, että asiat toteutetaan sovitusti ja ajallaan. Ovat monta kertaa ylittäneet odotuksemme. Jos haluat tyylikästä jälkeä, niin Ajaton on oikea kumppani siihen.”
- Darja Soubatch, NMC Cellfoam Oy
”Voimme luottaa että Ajattomalta saa ammattitaitoista palvelua ja nopeaa reagointia meidän kyselyihimme. Heillä on yhdessä tekemisen meininki!”
- Mikko Parkkila, Radientum
"Yhteistyö kanssanne on ollut helppoa ja joustavaa. Resurssinne ovat sopeutuneet meidän tarpeisiin. Apua saadaan nopeasti aina kun sitä tarvitaan. Teillä on sopivasti pelisilmää toteuttaa asiat yksinkertaisesti ja helposti tai tarvittaessa syventyä tarkempaan ideointiin aina tarpeen mukaan. Ajattomiakin ideoita voi kehittää ja jopa uudistaa!"
- Harri Kiviranta, Hankekehitysjohtaja / Marvea
”Hyvä ja näkyvä brändi on yritykselle julkinen käyntikortti samoin kuin toimivat ja selkeät verkkosivut. Ajattoman ammattilaisten kanssa näiden toteuttaminen oli helppoa ja yhteisymmärrys löytyi heti. Pidämme yhteisiä palavereja kuukausittain. Niissä saamme ajankohtaista tietoa siitä, miten menestymme muiden rakennusalan yritysten keskuudessa ja toiveemme kuunnellaan tarkalla korvalla. Voin lämpimästi suositella Ajatonta hoitamaan teidänkin yrityksen markkinoinnin."
- Satu Ternola, Toimistopäällikkö / TNRAK OY
Previous slide
Next slide

Mitä verkkosivujen hintaan sisältyy?

Verkkosivujen hinta muodostuu useasta osa-alueesta, kuten sivuston laajuus, suunnittelu, visuaalisen ilmeen tarve, sisällöntuotannon määrä sekä lisäosat ja toiminnallisuudet. Hintaan sisältyy paljon muutakin, kuin pelkkä suunnittelu ja sivuston rakentaminen julkaisukuntoon. Välttämättömyydet kuten verkko-osoite ja palvelintila ovat kustannuksia, jotka kuuluvat jokaiseen verkkosivuprojektiin.

Domain

Domain eli verkkotunnus on verkkosivujesi osoite, jonka avulla verkkosivullesi löydetään. Domain maksaa noin 15 euroa vuodessa.

Palvelintila

Verkkosivuille tarvitsee hankkia palvelintila, jota joskus kutsutaan myös web-hotelliksi, jossa verkkosivusi elävät. Palvelintilan hinta riippuu tilan koosta.

Alusta

Rakennamme verkkosivut WordPress-alustalle, joka on maailman suosituin julkaisualusta sen monipuolisuuden ansiosta.

Suunnittelu

Suunnittelun laajuus muodostaa suuren osan verkkosivujen hinnasta. Käyttäjälähtöinen suunnittelu tehdään tiiviisti yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Lisenssit

Käytössämme on useita lisenssejä verkkosivujen rakentamiseen, kuten verkkosivurakentimista Elementor Pro ja Astra Pro lisenssit.

Projektinhallinta

Projektin sujuva läpivienti vaatii selkeää projektinhallintaa ja kommunikointia verkkosivujen tilaajan kanssa. 

Toteutus

Hyvän ja perusteellisen suunnitelman pohjalta tehdään verkkosivujen tekninen toteutus, eli rakennetaan verkkosivut WordPressiin.

Evästeet

Tietosuojalain mukaiset verkkosivut vaativat evästebannerin, josta kävijällä on mahdollisuus valita mitä evästeitä hyväksyy.

Verkkosivujen lisäpalvelut – mistä voisi olla hyötyä?

Riippuen liiketoiminnasta ja sen tavoitteista, voidaan verkkosivuilla hyödyntää erilaisia lisäosia ja laajennuksia – etenkin verkkokaupoissa. Tavanomaisimpia lisäosia ovat työkalut automaatioihin ja liidien keräämiseen. Lisäpalveluita kannattaa hyödyntää sisällöntuotannon ja kuvauksien osalta, jos luulet, ettei aikasi riitä 600 sanan sivujen kirjoittamiseen tai ammattitaitosi näyttävien kuvien ja videoiden tuottamiseen.

Sisällöntuotanto

Ammattimaiset tekstisisällöt, jotka kertovat yrityksestäsi mielenkiintoisesti ja tekevät sivustostasi näkyvän hakukoneissa.

Kuvaukset

Valokuvat ja videot tuovat yrityksesi parhaat puolet esiin. Verkkosivuston viimeistelee brändin mukaiset kuvat.

Lisäosat

Lisäosien avulla voidaan luoda erilaisia toiminnallisuuksia, kuten erilaisia lomakkeita, pop-uppeja tai chat-palveluita.

Ylläpito

Verkkosivujen ylläpidolla huolehditaan riittävistä päivityksistä ja toimenpiteistä sivuston toimivuuden takaamiseksi.

Kehitys

Käyttökokemuksia ja palautteita kerrytettyä verkkosivuja on suositeltavaa kehittää, jotta ne palvelevat asiakkaitasi myös jatkossa.

Blogijulkaisut

Säännöllisesti julkaistut artikkelit tehostavat verkkosivujen näkyvyyttä hakukoneissa sekä vakuuttavat verkkosivuilla kävijät ammattitaidostasi. 

Markkinointi

Verkkosivut ovat digimarkkinoinnin ydin ja autamme ottamaan markkinoinnista kaiken potentiaalin irti tarpeidesi ja tavoitteidesi mukaan.

Integraatiot

Verkkosivuille voidaan saumattomasti integroida erilaisia rajapintoja, kuten varausjärjestelmiä tai verkkokauppa.

Kieliversiot

Tarvittaessa toteutamme sivustollesi myös kieliversiot haluamillasi kielillä. Voimme teettää käännöstyön puolestasi ja tehdä verkkosivuista kansainväliset kätevästi.

Verkkokauppa

Onko sinulla tuote tai palvelu, jota haluat myydä verkossa? Toteutamme skaalautuvat verkkokaupat Shopifylla tai WooCommercella tarpeidesi mukaisesti.

Hakukoneoptimointi

SEO eli hakukoneoptimointi varmistaa verkkosivujesi löydettävyyden hakukoneissa, kuten Googlessa. Hakukoneoptimointi kannattaa huomioida jo verkkosivujen suunnitteluvaiheessa.

Grafiikka

Verkkosivujen visuaalisen viestinnän tueksi voimme luoda sivustolle erilaisia graafisia elementtejä, infografiikoita, prosessikuvaajia tai taulukoita.

Millaiset verkkosivut yrityksesi tarvitsee?

Sinun ei tarvitse etukäteen tietää, millaiset verkkosivusi tulisivat olla tai kuinka laajat. Teemme ennen tarjouksen antamista kartoituksen tarpeistasi ja tavoitteistasi, joiden perusteella suunnittelemme sivurakenteen. Tutustu esimerkkeihin!

Näin verkkosivut meillä tehdään

Kokemuksen myötä olemme kehittäneet tehokkaan toimintatavan, jota noudatamme verkkosivu­projekteissamme. Haluamme jakaa kanssasi prosessimme vaiheet, jotta voit saada paremman käsityksen siitä, mitä odottaa verkkosivuprojektilta kanssamme.

Vahva projektinhallinta ja aikataulutus

Ennen projektin käynnistämistä haluamme aina kuulla, millainen aikataulutoiveesi on verkkosivujen julkaisulle. Projektin laajuuden kartoitettuamme voimme laatia aikataulun ja deadlinet tietyille vaiheille, jolla takaamme sivuston julkaisun ajallaan. Ennen projektin alkua on myös hyvä sopia vastuut ja kuinka paljon haluat tehdä itse sivujen eteen, vai haluatko ulkoistaa kaiken sisällöntuotantoa myöden.

Aloitus

Aloituspalaverissa tapaat verkkosivujen toteuttajat, joiden tehtävänä on esittää oikeita kysymyksiä ja ymmärtää tarkasti verkkosivujesi toiveet ja tarpeet. Keskustelemme tavoitteista, kohderyhmästä, sisällöistä (ja päätämme, kuka vastaa tekstin kirjoittamisesta – asiakas tai me), toiminnallisuuksista ja suunnittelemme aikataulun verkkosivujen toteutukselle.

Suunnittelu

Verkkosivujen suunnitteluvaiheessa keskitytään ulkoasun ja käyttöliittymän suunnitteluun. Layout ja ulkoasu luodaan yritysilmeesi ja käyttäjäystävällisyyden perusteella. Jos yritysilme kaipaa päivitystä, se voidaan päivittää samalla, jotta uudet verkkosivut heijastavat ajantasaista ilmettä.

Sisällöt

Suunnittelun ohella kulkee vahvasti mukana sisällöntuottaminen. Tulevat tekstit ja kuvat vaikuttavat verkkosivun rakenteeseen ja tässä vaiheessa on vielä sopivasti aikaa luoda tekstisisältöjä sekä ottaa kuvia ja videoita, jos niille on tarvetta.

Toteutus

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja kun suunnitelma on valmis ja hyväksytty, voidaan toteutus WordPressiin aloittaa. Tässä vaiheessa sivustolle saadaan toteutettua kaikki hienot toiminnallisuudet ja tehosteetkin!

Julkaisu

Kaikkien sivujen ollessa valmiita ja sisällöt paikoillaan, käydään verkkosivut vielä läpi ja tehdään mahdolliset muutokset tai korjaukset. Tässä vaiheessa isompia korjauksia ei kuitenkaan enää pitäisi tulla. Kun kaikki on valmista, on sivusto valmis julkaistavaksi!

Kehitys

Julkaistu verkkosivu on harvoin täysin valmis, nythän se on vasta yleisön nähtävänä ja laajemman käyttäjämäärän testattavana ja on tavallista, että tarpeita muutoksille ja kehitykselle syntyy julkaisun jälkeen. Mielellämme käymme sivuston läpi kanssasi vielä noin puoli vuotta julkaisusta!

Mitä verkkosivut maksavat?

Varsinaista kiveen hakattua hinnastoa verkkosivulle on mahdotonta antaa, mutta voimme antaa konkreettiset esimerkit, minkä tyyliset sivut meiltä mihinkin esimerkkihintaan saa. Annamme aina ennen projektien aloittamista kaikille verkkosivuille yksilöllisen tarjouksen, joka muodostuu projektin laajuuden mukaan.

Vahva kasvualusta uudelle yritykselle

Ketterä ja joustava ratkaisu uuden yrityksen esiin tuomiseksi.

alk. 3 500€

Markkinoinnin työkalu kasvavalle yritykselle

Kattavat verkkosivut, jotka tukevat liiketoiminnan kehitystä.

alk. 5 500€

Myynnin edistäjä vaikuttavalle yritykselle

Kokonaisvaltaiset verkkosivut, jossa kaikki on otettu huomioon.

alk. 9 500€

Ylläolevat hinnat ja kokonaisuudet ovat esimerkkejä ja suuntaa antavia. Jokaiselle verkkosivuprojektille lasketaan yksilöllinen tarjous asiakkaan tarpeiden ja verkkosivuston laajuuden mukaisesti.

Onko sinulla jo idea millaiset verkkosivut tarvitset tai haluaisitko kuulla ehdotuksemme?

Ota rohkeasti yhteyttä ja käydään sivustosi tilanne läpi ja voimme laskea tarjouksen verkkosivuista!

Henri Ilvonen

Myyntijohtaja & Osakas

WordPress & Elementor – lyömätön yhdistelmä

Toteutamme verkkosivut WordPress-alustalle Elementor-sivurakenninta käyttäen. Yhdistelmä on havaittu toimivaksi ja helppokäyttöiseksi myös asiakkaille, joille valmiit verkkosivut luovutetaan.

Miksi valita verkkosivualustaksi WordPress?

Monipuolinen verkkosivualusta WordPress ei suotta ole maailman suosistuin. Se skaalautuu joustavasti aina pienyritysten tarpeista suurten pörssiyhtiöiden vaatimuksiin. Responsiivinen WordPress huomioi käyttäjät niin selaimessa kuin mobiilissa ja sen lisäksi Google suosii WordPress-verkkosivuja.

Mikä ihmeen Elementor?

Verkkosivurakennin Elementor tarjoaa erittäin laajat kustomointimahdollisuudet, joiden avulla voidaan luoda täysin uniikki verkkosivusto. Elementor tekee responsiivisten verkkosivujen rakentamisesta helppoa, mikä tarkoittaa, että sivusto toimii saumattomasti kaikilla laitteilla. Elementorin käyttäminen mahdollistaa luovuuden ja joustavuuden verkkosivujen suunnittelussa ja takaa ammattimaisen lopputuloksen.

Alustalla on merkitystä

Rakentamalla verkkosivut oikealle alustalle varmistut sivujen käytettävyydestä, skaalautuvuudesta sekä hakukonenäkyvyydestä.

WorpPressin plussat
Elementorin plussat

Selkeä ja läpinäkyvä prosessi

Verkkosivuprojektin käynnistyessä käymme yhdessä läpi tarjouksen ja sen sisällön, aikataulun ja projektin vaiheet, jotta tiedät mitä tilaat, eikä yllätyskustannuksia pääse syntymään. Kokosimme myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotka liittyvät verkkosivujen hankintaan!

Tärkeitä näkökulmia

Olemme koonneet blogijulkaisuihimme vinkkejä, ohjeita ja näkökulmia liittyen verkkosivujen ja niiden sisältöjen tuottamiseen. Tutustu artikkeleista lisää!

Blogi

Threads Suomessa – miten uusi alusta on otettu vastaan?

Aktiiviset sosiaalisen median käyttäjät ottivat Threads -sovelluksen omakseen nopeasti ja selkeä käyttöliittymä on saanut positiivista palautetta. Sovelluksessa jaetaan julkaisuja, kuvia ja videoita sekä interaktiivisesti vaihdetaan ...
Blogi

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä – mitä sinun tulisi tietää?

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä - mitä sinun tulisi tietää?
Blogi

Google selkeyttää arkaluontoisten tapahtumien määritelmää

Google päivittää sopimatonta sisältöä koskevaa käytäntöä: Arkaluontoisten tapahtumien määritelmän selkeyttäminen. Lue täältä mikä muuttuu ja miten se vaikuttaa Google-mainontaan.
Blogi

Top 7 markkinointitrendit vuonna 2024

Aika tutustua vuoden 2024 markkinointirendeihin. Listasimme seitsemän merkityksellisintä – lue täältä koko artikkeli!
Blogi

Näin rakennetaan vaikuttava brändi

Brändi on enemmän kuin pelkät logot ja värit – se on kokonaisvaltainen tarina, joka vaikuttaa kaikkiin yleisöihin. Tämä artikkeli tarjoaa opastusta vaikuttavan brändin rakentamiseen.
Blogi

Google-markkinointi pitää yrityksesi mukana kilpailussa

Google-markkinointi on tehokas tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lue täältä miksi markkinoida Googlessa!

Leiskat ja ländärit – mitä ne meinaa?

Verkkosivuprojektit tuo mukanaan omaa sanastoaan ja finglish vilisee siellä sun täällä. Työllemme omistautuneina sanasto tulee selkärangasta, vaikka asiakkaat eivät niitä aina ensipuraisulla ymmärrä. Listattiin alle muutamat alan sanat ja suomennettin ne.

Domain Domain eli suomeksi verkkotunnus on verkkosivun osoite. Domainin avulla käyttäjä ohjataan hakemalleen verkkosivulle. Domain koostuu sen omistajan määrittelemästä alkuosasta ja loppuosasta. Domainin alkuosa voi olla mikä tahansa kirjain- tai numeroyhdistelmä.
Layout eli leiska Layout tarkoittaa sivun rakenteen ja elementtien sijoittelun määrittämistä, jotta sivu olisi visuaalisesti houkutteleva, helppolukuinen ja käyttäjäystävällinen. Leiska toteutetaan Adobe XD:llä ennen verkkosivujen teknistä toteutusta WordPressiin.
Palvelin Palvelin eli serveri on tila, jossa verkkosivut elävät. Jokaisella verkkosivulla on oltava palvelintila, jotta verkkosivut ovat saatavilla. Se vastaanottaa pyyntöjä selaimilta ja lähettää takaisin sivujen sisällön ja tiedot.
Hosting Web-hosting (verkkosivujen hosting) tarkoittaa palvelua, jossa verkkosivut tallennetaan ja pidetään saatavilla Internetissä. Hosting-palveluntarjoaja tarjoaa infrastruktuurin ja palvelimet, jotka mahdollistavat verkkosivujen näyttämisen ja toiminnan Internetissä.
Ländäri eli landing page Laskeutumissivu tai kampanjasivu on erillinen verkkosivu, johon kävijät ohjataan tietystä mainoskampanjasta, markkinointitoimenpiteestä tai linkistä. Sen tarkoituksena on ohjata kävijöitä suorittamaan haluttu toimenpide, kuten ostaminen, tiedon pyytäminen tai rekisteröityminen.
SEO Hakukoneoptimointi tarkoittaa verkkosivujen ja sisällön optimointia siten, että ne saavat parempia sijoituksia hakukoneiden (kuten Google) luonnollisissa, eli maksuttomissa hakutuloksissa. Tavoitteena on parantaa näkyvyyttä hakutuloksissa ja houkutella enemmän orgaanista liikennettä sivustolle.
Evästeet Evästebanneri näytetään verkkosivuilla kävijöille ja se ilmoittaa evästeiden käytöstä. Evästeet ovat pieniä tiedostoja, joita verkkosivut tallentavat käyttäjän laitteelle, ja niitä käytetään esimerkiksi käyttäjän mieltymysten tallentamiseen tai sivuston seurantaan. Evästebanneri tarjoaa kävijälle mahdollisuuden hyväksyä tai hylätä evästeiden käyttö.
Responsiivisuus Verkkosivujen responsiivisuus tarkoittaa sitä, että sivusto on suunniteltu ja kehitetty siten, että se mukautuu automaattisesti eri laitteiden näytöille ja koon muutoksiin. Tämä varmistaa, että sivusto näkyy ja toimii hyvin niin tietokoneilla, tableteilla kuin mobiililaitteillakin, tarjoten käyttäjille optimaalisen käyttökokemuksen.

UKK/FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Vieläkö joku jäi askarruttamaan? Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin verkkosivuihin liittyen. Jos et löydä täältä vastauksia, ota rohkeasti yhteyttä!

Edullisemmat verkkosivut vaativat enemmän panosta tilaajaltaan, kuten kuvien toimittamisen, tekstien luomisen sekä hakukoneoptimoinnin. Kattavemmissa ja arvokkaammissa kokonaisuuksissa hoidamme ne puolestasi.

Pyytäessäsi verkkosivutarjousta teemme tarjouksen myös sisällöntuotannosta verkkosivuille sivumääräsi ja tavoitteidesi mukaisesti. Saat siis päättää, tilaatko tekstit meiltä vai tuotatko ne itse.

Hyvin suunniteltu verkkosivuprojekti, jossa tarvittavat materiaalit kuten kuvat ja tekstit ovat valmiina saattavat valmistua päivissä. Laajemmissa kokonaisuuksissa puhutaan usein vähintään kuukauden projekteista.

Rakennamme myös toimivat ja tyylikkäät verkkosivut käyttäen WooCommercea tai Shopifyta. Alustan autamme valitsemaan verkkokaupan toiminnallisuuksien mukaan.

Teemme joustavilla aikatauluilla valokuvauksia sekä videokuvausta ja voimme toteuttaa kuvat verkkosivujen tarpeen mukaisesti. Saat kuvat ja videot käyttöösi myös muuta markkinointia varten.

Yleisiä syitä ovat: tuoreet sivut, heikko hakukoneoptimointi, sisällön puute tai laatu, tekniset ongelmat, sivuston estäminen hakuroboteilta, alhainen linkkien määrä tai laatu, kilpailun kova taso hakusanoissa tai Google-hakualgoritmin päivitykset.

Julkaisun jälkeen opastamme sinua tekemään tarvittavia muokkauksia verkkosivuille, kuten tekstisisältöjen muokkausta, kuvien vaihtoa tai artikkelijulkaisujen luomista. Tilatessasi ylläpidon meiltä huolehdimme alustan tarvittavista päivityksistä ja varmuuskopioista.

Sisältöjä voidaan päivittää sivuston julkaisun jälkeen. Ennen julkaisua layoutin mukaisten kuvien ja tekstien tulee kuitenkin olla toimitettuna, sillä ammattiylpeytemme vuoksi emme julkaise selkeästi keskeneräisiltä näyttäviä sivuja, jotka todennäköisesti eivät edes näy hakukoneissa ja tuota haluttua tulosta.

Yritysilmeen luominen tai päivittäminen on oma prosessinsa, joka toteutetaan usein uusien verkkosivujen yhteydessä. Verkkosivujen tarjousta pyytäessäsi pyydä tarjous myös yritysilmeelle!

Onko sinulla jo idea millaiset verkkosivut tarvitset tai haluaisitko kuulla ehdotuksemme?

Ota rohkeasti yhteyttä ja käydään sivustosi tilanne läpi ja voimme laskea tarjouksen verkkosivuista!

Henri Ilvonen

Myyntijohtaja & Osakas

Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Threads Suomessa – miten uusi alusta on otettu vastaan?

Aktiiviset sosiaalisen median käyttäjät ottivat Threads -sovelluksen omakseen nopeasti ja selkeä käyttöliittymä on saanut positiivista palautetta. Sovelluksessa jaetaan julkaisuja, kuvia ja videoita sekä interaktiivisesti vaihdetaan ...