Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi

Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi

 

Syksy on virallisesti täällä ja se tuo mukanaan yritysmaailman tapahtumat. Oli kyseessä sitten messut, konferenssit tai muut tilaisuudet, nyt on aika varmistaa, että tapahtumien markkinointimateriaalit ovat ajan tasalla.

Tapahtumamarkkinoinnin avulla voidaan kasvattaa yrityksen näkyvyyttä sekä syventää asiakassuhteita. Hyvin suunniteltu markkinointi herättää mielenkiintoa, jää mieleen ja houkuttelee yleisöä osallistumaan tapahtumaan. Kokosimme yhteen vinkkilistan, jolla onnistut tapahtumamarkkinoinnissa tapahtuman kaikissa vaiheissa.

Herätä mielenkiinto ennen tapahtumaa

Suunnittelu on kaiken A ja O. Me autamme tehokkaan markkinointisuunnitelman laatimisessa ja houkuttelevien markkinointikampanjoiden toteuttamisessa, joiden avulla tavoitetaan oikea yleisö ja luodaan innostusta tapahtumaa kohtaan. Toteutamme tapahtumalle omat verkkosivut, josta kaikki tapahtumaan liittyvä tieto löytyy helposti ja viimeistelemme tapahtuman brändi-ilmeen, jotta yrityksesi erottuu edukseen ja jää mieleen.

Jää mieleen visuaalisella ilmeellä

Visuaalisuus on keskeinen tekijä onnistuneessa tapahtumamarkkinoinnissa. Suunnittelemme messuosastosi 3D-kuvien ja animaatioiden avulla sekä luomme kaikki tarvittavat painomateriaalit, kuten esitteet, messuseinät ja flyerit, jotka tukevat brändisi viestiä ja jäävät kävijöiden mieleen.

Taltioi tapahtuman kohokohdat

Ammattimainen valokuvaus ja videokuvaus vangitsevat tapahtuman kohokohdat ja tunnelman mielenkiintoisella tavalla. Laadukkaat kuvat ja videot sitouttavat yleisöä myös tapahtuman jälkeen ja ovat erinomaisia markkinointivälineitä seuraavaa tapahtumaa varten.

Mites striimaus tai livetuotanto? Me hoidamme senkin.

Näkyvyyttä tapahtuman jälkeen

Jälkimarkkinointi on olennainen osa tapahtuman kokonaisuutta ja tapahtuman jälkeen on tärkeää hyödyntää kerätty materiaali tehokkaasti. Luomme upeita videoita ja animaatioita, varmistaen yrityksesi näkyvyyden vielä pitkään tapahtuman jälkeen.

Joko suunnitellaan?

Oli kyseessä suuri messutapahtuma tai pienempi tilaisuus, meidän kokenut tiimimme auttaa tapahtumamarkkinoinnin kaikissa vaiheissa. Ota yhteyttä, niin aloitetaan suunnittelu!

Tutustu myös näihin blogikirjoituksiin

Blogi

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen no-click sisällöt, ...
Blogi

Olemme virallisesti Google Partneri! 

Olemme virallisesti Google Partneri!    Ajaton on virallisesti liittynyt Google Ads Partner –ohjelmaan, mikä ...
TikTok
Blogi

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa   Kuten moni jo tietää, TikTok on yksi ...
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen ...