Tehdasalueen uusi aikakausi
Tampereen Pyynikillä, vanhan Suomen Trikoon tehtaan alueella alkoi kesällä 2018 uusi aikakausi, kun Pyynikin Trikoon aluekehitys ja vanhoihin tehdaskiinteistöihin loihdittavien loft-asuntojen rakentaminen aloitettiin. Yhteistyön alussa mittavasta hankkeesta viestiminen aloitettiin uudistuvan Pyynikin Trikoon ilmeen suunnittelulla, verkkosivujen rakentamisella sekä viestintäsuunnitelman laatimisella.
Mukana yrittäjäyhteisön kehittämisessä
Yhteistyö on ulottunut Pyynikin Trikoon toiminnan kehittyessä myös alueen uusiin yrityksiin. Mielenkiintoinen ja monipuolinen asiakkuus on kehittynyt ja palvelut muotoutuneet alueen kasvaessa ja sen suosion kasvaessa. Olemme olleet kehityksessä tukena ja apuna alusta alkaen tiiviin yhteistyön yhä jatkuessa.
Koy Pyynikin Trikoo
Pyynikin Trikoo on vanha tehdasmiljöö, joka muodostaa uuden keskustan Pyynikin alueelle. Uuden asuinkorttelin mukana aluekehityshanke toi mukanaan alueelle kauan kaivattuja palveluja, kuten lähikaupan.
Ajattoman palvelut
Verkkosivut
Brändi-ilme
Markkinointistrategia
Google Ads
Valokuvaus
Somemarkkinointi
Printtimainonta
Tapahtumasuunnittelu
Opastesuunnittelu
Verkkosivut luotiin identifioimaan uudistuvaa korttelialuetta ja toimimaan informaation lähteenä alueesta kiinnostuneille sekä naapurustolle. Lisäksi verkkosivut tukevat alueen asuntomyyntiä sekä yritysyhteistöiden hankintaa. Nyt asuntojen valmistuttua ja palveluiden avauduttua verkkosivut ovat laajentuneet tiedotuskanavanaksi Trikoon asukkaille sekä alustaksi alueen palveluista tiedottamiseen ja vierailijoiden houkuttelemiseen.
Monikanavaista markkinointia eri kohderyhmien tavoittamiseen
Markkinointia on toteutettu vuosien ajan monikanavaisesti. Sisältölähtöistä brändiviestintää tuetaan kampanjamuotoisella digimarkkinoinnilla niin sosiaalisen median kanavissa kuin Googlessakin. Viestinnän visuaalisena punaisena lankana ovat laadukkaat kuvat ja videot: vastaamme myös niiden toteutuksesta asiakkaalle.
Brändi-ilmeessä yhdistyvät historia ja tulevaisuus
Pyynikin Trikoosta mielenkiintoisen tekee alueen vahva historia ja omaleimaisuus. Projektin kaikilla osa-alueilla haluttiinkin säilyttää kohteelle ja sen ympäristölle tyypillisiä piirteitä ja tunnusomaista henkeä: visuaalinen ilme toimii parina tehtaan punatiiliselle arkkitehtuurille ja Pyynikin Trikoon uusi logo toteutettiin vanhan tehtaan logon pohjalta sitä nykyaikaistaen. Logossa yhdistyy vanhan logon lisäksi alueen teiden ja rakennusten ylhäältä päin katsottuna muodostama kuvio. Logon O-kirjaimet kuvastavat alueen yhteisöllisyyttä sekä sitä, kuinka alueella asuminen ja palvelut yhdistyvät. Alkuperäisiksi brändiväreiksi valittiin tehdasalueen tiilistä muistuttava kupari ja arvokas tumma sininen.