Selkeä ja vaivaton yhteyden­otto tekee verkko­sivuista helposti lähestyttävät
Tavoitteenamme oli tehdä sivusto modernimmaksi ja käyttäjäystävällisemmäksi sekä parantaa brändin uskottavuutta ja näkyvyyttä. Ensimmäinen askel oli syventyä käyttäjäkokemuksen ja käyttöliittymän suunnitteluun. Analysoimme kilpailijoiden verkkosivustoja selvittääksemme parhaat käytännöt ja etsiäksemme mahdollisia parannuskohteita. Tämä auttoi meitä hahmottamaan, miten voimme tehdä sivustosta houkuttelevamman ja helpommin navigoitavan. Projektin avainasemassa oli yhteistyö Kaihdin ja Markiisin tiimin kanssa.
Tärkeä osa sivustoa oli selkeä prosessikuvaus, joka esitteli Kaihdin ja Markiisi Lahden palvelut ymmärrettävällä tavalla. Käytimme kuvakkeita, selkeitä otsikoita ja informatiivisia kuvauksia, jotta asiakkaat voisivat helposti hahmottaa tarjottavat palvelut ja niiden vaiheet. Tekstien luominen perustui huolelliseen hakusanatutkimukseen. Hakukoneoptimoidut tekstit sijoiteltiin sivustolle helposti luettaviksi niin, että pääasiat olisi helppo poimia sieltä muutamalla silmäyksellä. Sijoittelimme yhteydenotto-painikkeet ja lomakkeet strategisesti sivustolle varmistaaksemme, että kävijät voisivat helposti ottaa yhteyttä kiinnostuksensa herättyä ja konversioiden määrä voitaisiin maksimoida.
Kaihdin ja Markiisi Lahti Oy
Kaihdin ja Markiisi Lahti Oy on auringonsuojaus- ja kaihdinalan palveleva erikoisliike Lahden keskustassa. Yrityksellä on vuosien kokemus erilaisten julkisten ja yksityisten tilojen aurinko- ja lämpösuojauksesta ikkunoihin ja oviin asennettavien ratkaisujen avulla.
Ajattoman palvelut
- Verkkosivut
- Brändiuudistus
Verkkosivuprojektin ohessa yritysilmettä päivitettiin. Logosta tehtiin modernimpi versio ja laadittiin graafinen ohjeisto, joka sisälsi väripaletin, fontit ja visuaaliset elementit. Näin pystyimme varmistamaan, että brändi näyttää laadukkaalta ja yhtenäiseltä kaikilla sivuston osilla.

Google-markkinoinnilla näkyvyyttä ja kilpailuetua
Uusien verkkosivujen näkyvyyttä haluttiin tehostaa hakusanamarkkinoinnin avulla ja käynnistimme Googlen hakusanamainonnan julkaisun jälkeen. Uudet verkkosivut ja Google-markkinointi näkyivät myös Googlen analytiikassa positiivisesti. Välitön poistumisprosentti väheni 20 %, kun taas uusia asiakkaita vieraili sivuilla 80 % enemmän verrattuna aiempaan. Verkkosivujen istunnon keskimääräinen kesto nousi yli 30 %.
