Aarnio Tools

Persoonallinen brändi-ilme uudelle yritykselle

Toimintansa juuri aloittanut Aarnio Tools tarvitsi brändi-ilmeen sekä käyttäjäystävälliset verkkosivut. Ajaton tarttui toimeen ja lähti toteuttamaan strategiaa tuoreen yrityksen kehittyminen edellä.

Laatua ja kestävyyttä heijastava visuaalinen ilme

Aarnio Toolsin visuaalinen ilme luotiin heijastamaan brändin ydinajatusta ja erottautumaan näyttävällä logolla sekä voimakkaalla värimaailmalla. Verkkosivuista haluttiin moderni ja näppärä käyttöliittymä, jossa asiakkaan on helppo navigoida. Loihdimme ilmeestä ammattimaisen ja vahvan, mikä heijastaa Aarnio Toolsin perusarvoja: laadukkuutta ja kestävyyttä. Verkkosivut suunniteltiin tarjoamaan käyttäjäystävällisen kokemuksen, jossa tuotteiden selaaminen on vaivatonta.

Aarnio Tools Oy

Aarnio Tools Oy on vuodesta 2020 toiminut monipuolinen ja palveleva työkalujen toimittaja alaan katsomatta. Yrityksen edustamat merkit ovat huolella valittuja, jotta asiakkaat saavat laatua, varmuutta sekä kestävyyttä.

Ajattoman palvelut
  • Brändi-ilme
  • Verkkosivut
  • Shopify-verkkokauppa
  • Sisällöntuotanto
  • Tuotekuvat
  • Mainosvideo
  • Graafinen tuotanto

Vahva ja selkeä graafinen tuotanto

Graafisessa tuotannossa hyödynnettiin samaa voimakasta visuaalisuutta asiakkaan toiveita kuunnellen. Tummalla pohjalla punainen ja valkoinen säväyttävät vahvuudella ja selkeydellä. Visuaalisen suunnittelun punaisena lankana oli yhtenevä brändiviesti.

Aarnio Toolsin tuotteet esillä

Kuva- ja videotuotannossa tuotiin esille yrityksen laajaa ja käytännöllistä tuotevalikoimaa. Dynaaminen mainosvideo tuo lisäarvoa tuotteiden monipuolisuudesta. Kuvatuotanto suunniteltiin brändin pääväreihin. Korkearesoluutioiset kuvat antavat mahdollisuuden tarkastella tuotteita läheltä ja malleiksi on valittu erikoislaatuiset työkalut.


Laaja työkalukatalogi Shopifylla – tarjouspyynnöt helposti verkossa

Toteutimme asiakkaalle laajan Shopify-verkkokaupan, jonka kautta myydään sekä perustyökaluja että erikoistyökaluja. Verkkokauppa on rakennettu katalogi-muotoon, mikä mahdollistaa tuotteiden selailun ja tarjouspyyntöjen tekemisen suoraan sivuston kautta. Ratkaisu tukee asiakkaan B2B-myyntiä, helpottaa suurten tuotevalikoimien hallintaa ja tekee tarjousprosessista sujuvamman sekä loppuasiakkaille että myyjälle.

"Yhteistyö Ajattoman Idean kanssa on sujunut paremmin, kuin osasimme edes haaveilla. Jo ensimmäisessä kohtaamisessa löysimme helposti yhteisen näkemyksen uuden tuoteperheemme kokonaisvaltaisesta suunnittelusta. Palvelu on ollut ystävällistä, laadukasta, tehokasta ja ennen kaikkea ammattitaitoista kaikilta osin. Ajaton Idea kuuntelee, ja arvostaa asiakasta! "
Mikko Aarnio
Aarnio tools

Tutustu myös muihin teknologia-alan referensseihin

Radientum – Visuaalista viestintää mobiiliteollisuuden kansainvälisillä markkinoilla

Radientum Visuaalista viestintää mobiili­teollisuuden kansain­välisillä markkinoilla Radientum on yksi pitkäkestoisimmista asiakkaistamme, ...

Enico – Brändin rakentaminen energia-alan edelläkävijälle

Enico Brändin rakenta­minen energia-alan edellä­kävijälle Olemme toimineet Enicon kumppanina brändin rakentamisesta ...

Tritium – Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle

Tritium Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle Tritium on uniikki superauto, joka valmistetaan asiakkaalle ...
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Zero-click markkinointi B2B-yrityksille – Näin AEO mullistaa hakukonenäkyvyyden

Perinteiset klikkeihin perustuvat strategiat eivät siis enää riitä, sillä käyttäjät saavat vastaukset suoraan hakutulossivulta. Tässä blogissa avaamme, miten zero-click-sisällöt ja AEO auttavat B2B-markkinoijaa kasvattamaan näkyvyyttä ...