Cloudboots

Brändin uudistus ja kotimainen verkko­kauppa

Cloudbootsin brändiuudistus ja monipuolinen verkkokauppakokonaisuus rakennettiin tukemaan yrityksen kasvua ja tehostamaan myyntiä. Tavoitteena oli luoda vaikuttava brändi, joka vetoaa kohderyhmäänsä ja jolla on potentiaalia aina kansainvälisille markkinoille saakka.

Sporttinen brändi ulottuu verkko­kaupasta viestintään

Palautumisen ja kuntoutumisen tueksi suunnitellut painehoitolahkeet, jotka tunnetaan myös nimellä lymfabootsit tai kompressiolahkeet ovat nostaneet suosiotaan niin ammattiurheilijoiden kuin arkiliikkujienkin käytössä. Cloudboots toi kotimaan markkinoille luotettavat tuotteet, joille rakennettiin raikas brändi-ilme sekä luotettava kotimainen verkkokauppa. Brändin ilmeestä luotiin sporttinen ja energinen, urheilullinen kohderyhmä huomioiden. Markkinointistrategian avulla lanseerattiin uusi verkkokauppa ja tehostettiin tuotteiden myyntiä. Markkinointiyhteistyö jatkuu tiiviisti edelleen brändin tavoitteita tukien.

Cloudboots

Cloudboots on tamperelainen vuonna 2020 perustettu painehoitolaitteita myyvä yritys. Cloudboots-painehoitolaitteet ovat suunniteltu palautumisen nopeuttamiseen ja yleiseen kehon hyvinvoinnin edistämiseen. Painehoitolaitteita voidaan käyttää myös kuntoutumiseen esimerkiksi leikkauksista tai urheiluvammoista.

Ajattoman palvelut
  • Brändin visuaalisen ilmeen uudistus ja uusi logo
  • Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus WooCommerceen
  • Tuotekuvien muokkaus
  • Tuoteanimaatiot
  • Markkinointistrategia ja somemarkkinointi
  • Roll-upit
  • Esitteet
  • Videotuotanto

Enemmän kuin pelkkä verkkokauppa

Verkkokaupasta haluttiin luoda informatiivinen ja luotettava alusta myynnille – eheä kokonaisuus, joka antaa kävijälleen enemmän kuin tavallinen verkkokauppa. Uusi verkkosivukokonaisuus on moniulotteinen ja selkeä verkkosivujen ja verkkokaupan yhdistelmä. Verkkokaupan tuotekuvat editoitiin uuden brändi-ilmeen mukaisiksi ja yhtenäisiksi. Tuotteista luotiin myös animaatioita havainnollistamaan tuotteiden käyttöä ja toimintaa. Itse tuotteiden lisäksi verkkokaupasta löytyy käyttäjille suunnattua sisältöä, kuten usein kysytyt kysymykset, tuotteen käyttövinkkejä sekä käyttökokemuksia. Näin jo tuotteen omistavatkin asiakkaat löytävät sivuilta itselleen arvokasta tietoa ja asiakkaita saadaan sitoutettua palaamaan sivuille jatkossakin.

Somemarkkinointi verkkokauppa­liikenteen tehostajana

Markkinointistrategian tavoitteeksi on asetettu brändin tunnettuuden kasvattaminen ja verkkokauppaliikenteen tehostaminen sekä luonnollisesti myynnin lisääminen. Toteuttamaamme strategiaan sisältyy orgaanisen sisällön tuottaminen sosiaaliseen mediaan sekä maksetun mainonnan kampanjoiden toteutus yhdessä asiakkaan kanssa suunniteltujen tarjousten pohjalta. Kuten verkkosivuilla, myös sosiaalisen median viestinnässä haluamme otetaan huomioon niin potentiaaliset uudet asiakkaat kuin myös jo tuotteen omistavat asiakkaat. Tuotamme monipuolista brändiin sopivaa sisältöä, joka luo lisäarvoa tuotteille ostosprosessin jokaisessa vaiheessa.

Verkkokaupan kehitys on jatkunut sen laajenemisen myötä ja Cloudbootsista on kehittynyt selkeä brändi, joka tähtää myös kansainvälisille markkinoille. Erityisen mielenkiintoisen projektista on tehnyt Cloudbootsin kasvun seuraaminen ja sen tukeminen sekä tiivis yhteistyö asiakkaan kanssa. Visuaalinen ilme kuvastaa hyvin brändiä ja toimiva verkkokauppa on ehto sen kehittymiselle

Ennen Jälkeen
"Yhteistyö Ajattoman Idean kanssa on sujunut paremmin, kuin osasimme edes haaveilla. Jo ensimmäisessä kohtaamisessa löysimme helposti yhteisen näkemyksen uuden tuoteperheemme kokonaisvaltaisesta suunnittelusta. Palvelu on ollut ystävällistä, laadukasta, tehokasta ja ennen kaikkea ammattitaitoista kaikilta osin. Ajaton Idea kuuntelee, ja arvostaa asiakasta! "
Mika Haanpää
WellSmell

Tutustu myös muihin B2C referensseihin

Wigren – Monikanavainen markkinointi myynnin edistäjänä

Wigren Catering Monikanavainen markkinointi myynnin edistäjänä Yhteistyösuhteemme Wigren Cateringin kanssa on ...

Courtyard by Marriot Tampere City – Hotellikonseptille räätälöityä markkinointia

Courtyard by Marriott Tampere City Hotelli­konseptille räätälöityä markkinointia Courtyard by Marriott ...

WellSmell – Hyvinvointi-tuoteperheen lanseeraaminen

WellSmell Hyvinvointi-tuoteperheen lanseeraaminen Hajuaistin kuntouttamisesta löytyy vielä vähän tietoa ja WellSmell ...
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Google selkeyttää arkaluontoisten tapahtumien määritelmää

Google päivittää sopimatonta sisältöä koskevaa käytäntöä: Arkaluontoisten tapahtumien määritelmän selkeyttäminen. Lue täältä mikä muuttuu ja miten se vaikuttaa Google-mainontaan.