Hotellin brändin vahvistaminen
Hotelliketjujen jätti Marriott International toimii yli 130:ssä maassa yli 8000 hotellin portfoliolla. Hotellijätti tarjoaa matkailijoille 30 erilaista hotellikonseptia ympäri maailman. Courtyard by Marriott Tampere City on ainoa Courtyard-konseptin hotelli Suomessa ja olemme aloittaneet yhteistyön jo ennen kuin hotellin ovet avautuivat asiakkaille. Tavoitteena yhteistyössä on ollut nostaa Courtyard yhdeksi Tampereen suosituimmista hotelleista tuoden esiin sen brändiä tunnistettavasti eri kanavissa sekä painomateriaaleissa. Avaustaan varten tuore hotelli kaipasi brändi-ilmettään noudattavia printtimateriaaleja, joita suunnittelimme ja toimitimme laajalla skaalalla. Kaikki painotuotteet hotellissa ovat Ajattoman käsialaa.
Strateginen somemarkkinointi ja markkinointimateriaalit
Paras tapa tuoda uutuuttaan hehkuvaa hotellia esiin ovat näyttävät ja laadukkaat kuvat. Järjestämme säännöllisin väliajoin sesonkiin ja vuodenaikaan sopivia kuvauksia Courtyardin kanssa, joita käytämme niin hotellin ja sen ravintolan somekanavissa sekä printtimateriaaleissa kuin myös mainosscreeneillä, joista suurin sijaitsee Tampere-talon ulkoseinällä. Sosiaalisen median markkinointia ohjaa yhdessä hotellin väen kanssa suunniteltu sisältöstrategia.
Courtyard by Marriott Tampere City
Courtyard-konsepti tarjoaa asiakkailleen laadukkaat majoituspalvelut ympäri maailmaa. Tampereen Courtyard-hotelli on ainoa Suomessa ja se luokitellaan neljän tähden hotelliksi. Hotelli sijaitsee Tampere-talon kyljessä.
Ajattoman palvelut
- Valokuvaus
- Painotuotteet
- Markkinointimateriaalit
- Somestrategia
- Sisällöntuotanto someen