WellSmell

Hyvinvointi-tuoteperheen lanseeraaminen

Hajuaistin kuntouttamisesta löytyy vielä vähän tietoa ja WellSmell toimii sen sanansaattajana sekä tarjoaa avun hajuaistihäiriöistä kärsiville.

Yhtenäinen brändi luo uskottavuutta tuotteelle

WellSmell on lääkärin ja insinöörin yhteistyössä kehittämä tuotesarja hajuaistin kuntouttamiseen. WellSmell on lääkinnälliseksi laitteeksi rekisteröity hajuharjoittelupaketti, ensimmäinen laatuaan Pohjoismaisilla markkinoilla. Toimimme WellSmellin tukena brändäyksessä, pakkaussuunnittelussa sekä markkinoinnissa. Tavoitteena oli luoda brändi, joka vetoaa niin kuluttajiin kuin myös ammattihenkilöstöön terveydenhuollon alalla. Brändin rakentaminen käynnistettiin brändityöpajassa, jossa ammennettiin ainekset eheän brändin luomiseen.

Uskottavan brändi-ilmeen muodostuminen

Raikkaat pakkaukset, jotka viestivät tarkoituksestaan ja sisällöstään käyttäjille sekä ohjaavat käyttämään tuotteita intuiivisesti olivat vahva perusta brändi-ilmeelle. Luonnonmukaiset tuoksuöljyt saivat symbolikseen elementtejä luonnosta ja typografia pidettiin selkeänä, jotta se olisi helposti ymmärrettävä ja luettavissa, mutta kuitenkin mielenkiintoisempi kuin perinteisten apteekkituotteiden. Terveydenhuoltoympäristöön sopivaa kliinisempää ilmettä kuvastavat hillityt värit.

WellSmell / Indoor Health Master Team Oy

WellSmell on vuonna 2021 perustettu hajuharjoitteluun kehitetty tuoteperhe, joka sisältää hajuaistin kuntouttamiseen tarvittavat tarvikkeet sekä ohjeet. Tuotteet ovat lääkinnälliksi laitteiksi rekisteröityjä.

Ajattoman palvelut

Brändi-ilme
Brändistrategia
Brändikäsikirja
Markkinointistrategia
Pakkaussuunnittelu
Google Ads
Sähköpostimarkkinointi
Somestrategia
Roll-upit
Esitteet ja flyerit
Valokuvaus
3D-tuotekuvat

Brändikäsikirja kehittyy brändin mukana

Tuore brändi, joka tähtää myös kansainvälisille markkinoille tarvitsi selkeän strategian ja suuntaviivat brändilleen, jotka antavat tilaa brändin kasvulle ja kehitykselle. Kokosimme WellSmellille kattavan brändikäsikirjan, joka toimii ohjenuorana viestinnälle, markkinoinnille sekä yhtenäiselle toiminnalle. Brändikäsikirja sisältää graafisen ohjeistuksen lisäksi brändin tarkoituksen ja tarinan, arvot ja ytimen sekä tone-of-voicen ja viestintäkonseptit. Brändikäsikirja rakennettiin käyttäjälähtöisesti palvelumuotoilun menetelmiä kuten palvelupolkua ja asiakasprofiileja konkreettisesti hyödyntäen.

Markkinointistrategia kietoutuu brändistrategiaan

Markkinointistrategia rakennettiin vahvasti brändikäsikirjaan nojaten ja asiakasprofiileihin kohdentaen. Markkinoinnin päätavoitteena oli vahvistaa brändin ammattimaisuutta sekä tehostaa liikennettä verkkokauppaan. Markkinointikanavat valikoitiin brändin tavoitteiden ja budjetin mukaisesti. Markkinoinnin toimenpiteille luotiin pitkälle tähtäävä aikataulu ja sosiaaliseen mediaan luotiin strategia orgaanista sisältöä ja maksettua mainontaa myöden. Digimarkkinoinnin strategian lisäksi tuotimme erilaisia painomateriaaleja myynnin tueksi, kuten roll-upit ja flyerit.

"Yhteistyö Ajattoman Idean kanssa on sujunut paremmin, kuin osasimme edes haaveilla. Jo ensimmäisessä kohtaamisessa löysimme helposti yhteisen näkemyksen uuden tuoteperheemme kokonaisvaltaisesta suunnittelusta. Palvelu on ollut ystävällistä, laadukasta, tehokasta ja ennen kaikkea ammattitaitoista kaikilta osin. Ajaton Idea kuuntelee, ja arvostaa asiakasta! "
Mika Haanpää
WellSmell

Tutustu myös muihin B2C referensseihin

Wigren – Monikanavainen markkinointi myynnin edistäjänä

Wigren Catering Monikanavainen markkinointi myynnin edistäjänä Yhteistyösuhteemme Wigren Cateringin kanssa on …

Courtyard by Marriot Tampere City – Hotellikonseptille räätälöityä markkinointia

Courtyard by Marriott Tampere City Hotellikonseptille räätälöityä markkinointia Courtyard by Marriott …

Cloudboots – Brändin uudistus ja kotimainen verkkokauppa

Cloudboots Brändin uudistus ja kotimainen verkko­kauppa Cloudbootsin brändiuudistus ja monipuolinen verkkokauppakokonaisuus …

Vieritä ylös
PALVELUT
Some puhelimen näytöllä
Blogi

Tehokkain tapa tavoittaa käyttäjät somessa vuonna 2023

Joko reelsit, kelat ja tiktokit on hallussa? Teimme pienen katsauksen, miten tavoittaa potentiaalista yleisöään tehokkaimmin somessa. Lue täältä lisää!