Kodix

Päivitetty brändi nyky­aikaiseen asunto­markkinointiin

Rakennus KODIX sai uudistetun yritysilmeen sekä graafiset materiaalit, joka toivat rakennusliikkeen asuntomarkkinoinnin tähän päivään. 

KODIXin visuaalinen muodonmuutos

Loimme KODIXille freesin ja modernin brändi-ilmeen – asiakkaan toiveiden mukaisesti. Uudistimme logon ja värimaailman vastaamaan paremmin nykyajan trendejä ja tavoiteltua visuaalista ilmettä. Uusi ilme kantautui myös heidän verkkosivuilleen, joissa panostimme ajattomaan ja luotettavaan ulkoasuun sekä helppoon navigointiin. Verkkosivuilla annoimme runsaasti tilaa inspiroiville kuvituksille, jotka vangitsevat kävijöiden mielenkiinnon ja vahvistavat mielikuvaa KODIXin tarjoamista laadukkaista kodeista. 

Rakennus Kodix Oy

Tamperelainen rakennusliike Rakennus Kodix Oy rakentaa moderneja ja tyylikkäitä asuntoja Pirkanmaan kasvukeskuksiin. 

www.rakennuskodix.fi

Ajattoman palvelut
  • Verkkosivut
  • Some-mainonta
  • Somen sisällöntuotanto
  • Brändiuudistus
  • Graafien ohjeisto
  • 3D-Visualisoinnit
  • Esitteet
  • Työmaa banderollit

3D-visualisoinnit herättävät tunteita ja luovat vahvan siteen asiakkaiden ja kodin välille

Toteutimme yhteistyössä NOX Visuals Oy:n kanssa 3D-visualisoinnit KODIXin tarjoamista kodeista. 3D-kuvissa haluttiin korostaa skandinaavista sisustustyyliä, avaria ja nerokkaita pohjaratkaisuja sekä laadukkaita yksityiskohtia. Visualisoinneilla luodaan todellista tunnelmaa myytävistä kodeista ja helpottavat potentiaalisia asiakkaita kuvittelemaan itsensä niihin. Tavoitteena oli luoda kodinomaisia kuvia, joihin asiakkaiden on helppo luoda yhteys. 3D-visualisointeja hyödynnettiin niin verkkosivuilla, kuin kohteiden myyntiesitteissä ja sosiaalisessa mediassa.

Somestrategia oleellisessa osassa asuntojen markkinoinnissa

Asuntokauppa käynnistettiin tehokkaan somemarkkinoinnin kampanjan myötä. Somemarkkinointi onkin osoittautunut erinomaiseksi kanavaksi markkinoida asuntoja ja samalla tehostaa verkkosivuliikennettä. Kohdemarkkinointi oli keskeinen osa kampanjaa, jonka avulla tavoitettiin juuri ne asiakkaat, jotka olivat kiinnostuneita vetovoimaisilla asuinalueilla sijaitsevista kodeista. Lisäksi vahvistimme somekampanjan avulla brändimarkkinointia, jotta KODIXin nimi ja tarjonta tulisivat entistä tutummiksi potentiaalisille asiakkaille.

Kodix
"Yhteistyö Ajattoman kanssa on ollut sujuvaa ja joustavaa. Visuaaliset materiaalit ovat olleet toiveiden mukaisia ja brändiuudistus onnistunut."
Niko Turin
Rakennus kodix Oy

Tutustu myös muihin teknologia-alan referensseihin

Radientum – Visuaalista viestintää mobiiliteollisuuden kansainvälisillä markkinoilla

Radientum Visuaalista viestintää mobiili­teollisuuden kansain­välisillä markkinoilla Radientum on yksi pitkäkestoisimmista asiakkaistamme, ...

Enico – Brändin rakentaminen energia-alan edelläkävijälle

Enico Brändin rakenta­minen energia-alan edellä­kävijälle Olemme toimineet Enicon kumppanina brändin rakentamisesta ...

Tritium – Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle

Tritium Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle Tritium on uniikki superauto, joka valmistetaan asiakkaalle ...
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen ...