Brändi-ilme uudelle sovellukselle
Yhteistyömme käynnistyi muutamia vuosia sitten C-bookerin ajoilta, joka oli Luuri.ai:n edeltäjä. Pitkälle viedyn sovelluskehityksen myötä C-bookerista tuli Luuri.ai, jonka brändin rakentamisessa saimme olla mukana.
Brändi-ilme toteutettiin asiakkaan tavoitteita mukaillen. Siitä haluttiin ammattimainen ja arvokkuutta henkivä, joka kuvastaa sovelluksen luotettavuutta sekä hyötyjä, joita se käyttäjilleen tarjoaa. Brändi-ilme tuotiin näkyväksi sovelluksen ulkoasuun.
UI/UX-suunnittelu takaa selkeän käyttöliittymän
Sovelluksen suunnittelussa tärkeää oli huomioida eri käyttäjien tarpeet ja näkökulmat, jotta sovelluksesta saatiin mahdollisimman selkeä. Houkutteleva ulkoasu johdattelee sovelluksen intuitiiviseen käyttöön, jolloin soittojärjestelmän tehokkuus ja käytettävyys korostuvat ja näkyvät myös käytännössä.
Luuri.ai
Soittojärjestelmä mobiilissa. Soita yksittäin tai lataa mikä tahansa kontaktilista (.xls/.csv) suoraan Luuriin. luuri.ai
Ajattoman palvelut
- UI/UX-Suunnittelu
- Yritysilme
- Logo
- Graafinen ohjeisto
Tutustu myös muihin
teknologia-alan referensseihin
Tritium – Verkkosivut suomalaiselle superautovalmistajalle
Tritium Verkkosivut suomalaiselle superautovalmistajalle Tritium on uniikki superauto, joka valmistetaan asiakkaalle …
Enico – Brändin rakentaminen energia-alan edelläkävijälle
Enico Brändin rakentaminen energia-alan edelläkävijälle Olemme toimineet Enicon kumppanina brändin rakentamisesta …
Radientum – Visuaalista viestintää mobiiliteollisuuden kansainvälisillä markkinoilla
Radientum Visuaalista viestintää mobiiliteollisuuden kansainvälisillä markkinoilla Radientum on yksi pitkäkestoisimmista asiakkaistamme, …