Verkkosivut, jotka tuovat liidejä
Pohjoismaisen solumuovijalostuksen johtava tekijä NMC Cellfoam on kansainvälinen konserni, jonka yksi toimipaikka sijaitsee Tampereella. Suuri yhtiö vankoilla arvoilla ja selkeällä kilpailuerottuvuudella kaipasi uudistetut verkkosivut, joilla asiakkaille välitetään mielikuva vahvasta ammattitaidosta eri toimialoihin liittyen sekä laajasta palvelutarjonnasta ja materiaalien tuntemuksesta, houkutellen ottamaan yhteyttä.
Laaja verkkosivuprojekti sisälsi useita vaiheita. Visuaalinen suunnittelu iteroitiin loppukäyttäjän liikehdintää sivustolla ajatellen, jotta lopputuloksesta saatiin mahdollisimman intuitiivisesti käytettävä. Verkkosivujen tekstisisällöt tuotettiin asiakasta ja eri asiantuntijoita haastatellen sekä laajan kilpailijakatsauksen avulla. Tekstit muotoiltiin hakukoneystävälliseen muotoon ja jatkuva SEO-kehitys pitää huolen, että sivuston orgaaninen näkyvyys säilyy. Koko verkkosivujen suunnittelu ja toteutus tehtiin siten, että se soveltuu eri kieliversioihin ja eri maiden toimipisteiden käytettäväksi. Teimme sivustosta suomen-, englannin ja ruotsinkieliset versiot.
NMC Cellfoam
NMC on kasvanut johtavaksi ja kasvuhakuiseksi kansainväliseksi yritykseksi, joka on erikoistunut synteettisiin solumuoveihin. Lähes 70 vuoden ajan yritys on asettanut ihmiset toimintansa ytimeen ja kehittänyt yhä enemmän tuotteita ja ratkaisuja, jotka lisäävät mukavuutta ja suojaa parempaan elämään. Maailmanlaajuisesti yli 1650 työntekijää yli 25 maassa. NMC toimittaa ratkaisuja yli 120 maahan.
Ajattoman palvelut
- Verkkosivut
- SEO optimointi
- Sisällöntuotanto
- Videotuotanto
- Tuotekuvaus
- Henkilökuvat
- Näytekansio
Verkkosivut vaativat näyttävät kuvat, jotka tuovat esiin pitkän linjan solumuovijalostajan modernia osaamista. Henkilöstökuvat haluttiin tehdä helposti lähestyttäviksi, mutta samalla ammattimaisuutta henkiviksi. Tuotimme yhteistyössä Kipinä Filmsin kanssa myös messuvideon, jota yhdessä kuvapankin kanssa hyödynnetään monipuolisesti NMC Cellfoamin markkinoinnissa. Toteutimme myynnin tueksi käsinkosketeltavan materiaalikansion, jossa kuvien sijaan on käytetty näytteitä lukuisista eri solumuovimateriaaleista.
Rakensimme yhteistyössä markkinointisuunnitelman, joka nojautuu vahvasti yrityksen brändistrategiaan ja tukee sen tavoitteita. Pohjatyö aloitettiin yhteisellä workshopilla ja alaan perehtymisellä. Määrittelimme eri kohderyhmät sekä unelma-asiakkaan, jota markkinoinnilla tavoitellaan. Markkinointiviestit ja kanavat valikoitiin muoviteollisuuden alan piirteet huomioiden ja markkinointistrategiaan sisällytettiin myös sosiaalisen median strategia. Toimimme tukena markkinoinnissa toteuttaen blogipostauksia, jatkuvaa SEO-optimointia ja verkkosivujen kehittämistä.