TNRak Oy

Rakennus­alan kilpailu­valttina kokonais­valtainen markkinointi

Rakennusalalla kilpailu on kovaa ja alan tuore yritys TNRak kaipasi toimivan strategian markkinointiinsa sekä brändinsä vahvistamiseen ja erottumiseen alan kilpailijoista.

Tukena rakennus­liikkeen alku­taipaleelta saakka

TNRak on uudehko uudisrakentamiseen keskittynyt yritys, jonka kasvua olemme olleet mukana tukemassa liki sen alkumetreiltä saakka. Vaikka yritys onkin tuore, sen taustalla toimii ammattitaitoinen ja kokenut konkariporukka rakennusalalta. Tämä on toiminutkin markkinointiviestinnän yhtenä teemana ja osaamista on tuotu esiin myös visuaalisin keinoin, kuten videoilla ja kuvilla, joita olemme tuottaneet Kipinä Filmsin kanssa tasaiseen tahtiin koko yhteistyösuhteen ajan.

 

TNRak Oy
TNRak Oy on uudis­rakentamiseen erikoistunut rakennus­liike Hyvinkäältä. TNRak on kasvanut tasaista tahtia ja nykyisin rakennus­liikkeellä toimii myös korjaus­rakentamiseen keskittynyt TNRem Oy.
Ajattoman palvelut
  • Verkkosivut
  • Sisällöntuotanto
  • Markkinointistrategia
  • Google Ads
  • Somestrategia
  • Printtimateriaalit
  • Valo- ja videokuvaus

Markkinointi­strategia TNRakin brändin kasvun tukena

 Toimivan markkinoinnin kannalta olennaisen tärkeää on tehdä huolelliset pohjatyöt eli markkinoinnin strateginen suunnittelu. TNRakin markkinointistrategiassa tehtiin perusteellinen kilpailijakatsaus ja pureuduttiin yrityksen kilpailuetuihin ja kuinka tuoda niitä esiin eri kanavissa selkeänä viestinä. Rakennusliikkeen vahvuutena on tarkan suunnittelutyön takaama laadukas lopputulos ja siitä viestii yrityksen slogan ”Ajatuksella rakennettuja koteja”. Markkinointistrategia nitoutuu sulavasti brändin tavoitteisiin ja viestinnässä haluttiin korostaa ammattiylpeyttä sekä täsmällisyyttä aikatauluissa, jotka ovat selvää valttia rakennusalalla.

Brändimielikuva vahvistuu sosiaalisessa mediassa

Markkinointistrategiassa määrittelimme sopivimmat sosiaalisen median kanavat kohderyhmät huomioiden. Brändiä ja työnantajamielikuvaa tukemaan kanaviksi valikoituivat Facebook, Instagram sekä LinkedIn. Sosiaalisen median kanavat ovat oiva paikka tuoda esiin yrityksen referenssejä, arvoja sekä tehostaa rekrytointia. LinkedInissä saavutetaan parhaiten myös B2B-asiakkaita. Verkkosivuliikennettä tehostamaan toteutamme TNRakille myös Google-markkinointia.

Verkkosivut kiteyttävät brändin

Markkinointistrategian myötä päädyimme loihtimaan TNRakille verkkosivut modernilla otteella ja uudella yritysilmeellä höystettynä. Helppokäyttöiset ja selkeät verkkosivut tukevat markkinointiviestintää ja niiden perustana on konkreettisesti osaamisen ja toimintatapojen esiin tuominen. Sivujen hakukonelöydettävyyttä parannetaan säännöllisesti julkaistavilla artikkeleilla.

 

”Hyvä ja näkyvä brändi on yritykselle julkinen käyntikortti samoin kuin toimivat ja selkeät verkkosivut. Ajattoman ammattilaisten kanssa näiden toteuttaminen oli helppoa ja yhteisymmärrys löytyi heti. Pidämme yhteisiä palavereja kuukausittain. Niissä saamme ajankohtaista tietoa siitä, miten menestymme muiden rakennusalan yritysten keskuudessa ja toiveemme kuunnellaan tarkalla korvalla. Voin lämpimästi suositella Ajatonta hoitamaan teidänkin yrityksen markkinoinnin.
Satu Ternola
Toimistopäällikkö / TNRAK OY

Tutustu myös muihin rakennusalan referensseihin

Pyynikin Trikoo – Korttelialueen brändin rakentaminen

Pyynikin Trikoo Korttelialueen brändin rakentaminen Pyynikin Trikoo on yksi pitkäaikaisimmista asiakassuhteistamme. ...

TNRak – Rakennusalan kilpailuvalttina kokonaisvaltainen markkinointi

TNRak Oy Rakennus­alan kilpailu­valttina kokonais­valtainen markkinointi Rakennusalalla kilpailu on kovaa ja ...

Marvea – Brändin erottuminen ja näkyväksi tuominen rakennusalalla

Marvea Brändin erottuminen ja näkyväksi tuominen rakennus­alalla Rakennusalan tulokas Marvea perustettiin ...
Scroll to Top