Väritehdas

Brändi, joka yhdistää mennei­syyden ja modernin kaupunki­elämän

PPG Tikkurilan uuteen kaupunginosaan, Väritehtaaseen, luotiin kokonaan uusi visuaalinen ilme ja verkkosivusto, jotka heijastavat alueen historiaa, yhteisöllisyyttä ja modernia kaupunkikulttuuria.

Uusi identiteetti herättää eloon entisen maalitehtaan tarinan

Yhteistyön tavoitteena on vahvistaa alueen brändiä sen kasvaessa ja kehittyessä – varmistaa, että visuaalinen ilme pysyy yhtenäisenä, tunnistettavana ja elää mukana Väritehtaan tarinassa.

Väritehdas on Tikkurilan alueen uusi, elävä kaupunkikohde, joka rakentuu entisen maalitehtaan ympärille. Projekti käynnistyi tarpeesta luoda selkeä ja omaleimainen identiteetti, joka yhdistää alueen värikkään historian ja tulevaisuuden urbaanin hengen. Yhteistyössä PPG Tikkurilan kanssa suunniteltiin brändi-ilme, joka näkyy kaikessa visuaalisessa viestinnässä aina logosta typografiaan ja värimaailmaan. Uusi verkkosivusto puolestaan toimii alueen digitaalisena käyntikorttina, tarjoten tietoa tulevista asuin- ja liiketiloista sekä herättäen kiinnostusta Väritehdasta kohtaan niin asukkaiden kuin sijoittajienkin keskuudessa.

Väritehdas

Väritehdas on uusi, urbaani alue keskellä poikkeuksellista koskimaisemaa, Tikkurilan keskustan ja rautatieaseman välittömässä läheisyydessä.

Ajattoman palvelut
  • Verkkosivut
  • Logo
  • Ilme
“!”
Nimi
Väritehdas

Tutustu myös muihin
teknologia-alan referensseihin

Tritium – Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle

Tritium Verkkosivut suomalaiselle superauto­valmistajalle Tritium on uniikki superauto, joka valmistetaan asiakkaalle ...

Enico – Brändin rakentaminen energia-alan edelläkävijälle

Enico Brändin rakenta­minen energia-alan edellä­kävijälle Olemme toimineet Enicon kumppanina brändin rakentamisesta ...

Radientum – Visuaalista viestintää mobiiliteollisuuden kansainvälisillä markkinoilla

Radientum Visuaalista viestintää mobiili­teollisuuden kansain­välisillä markkinoilla Radientum on yksi pitkäkestoisimmista asiakkaistamme, ...
Scroll to Top
PALVELUT
Blogi

Zero-click markkinointi B2B-yrityksille – Näin AEO mullistaa hakukonenäkyvyyden

Perinteiset klikkeihin perustuvat strategiat eivät siis enää riitä, sillä käyttäjät saavat vastaukset suoraan hakutulossivulta. Tässä blogissa avaamme, miten zero-click-sisällöt ja AEO auttavat B2B-markkinoijaa kasvattamaan näkyvyyttä ...