• Kaikki artikkelit
  • Blogi
  • Rekry
Kaikki artikkelit
  • Kaikki artikkelit
  • Blogi
  • Rekry

Blogit tärkeänä osana sisältö- ja digimarkkinointia

Miksi blogit ovat tärkeä sisältömuoto?
LUE LISÄÄ

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?

Markkinointivuoden trendit – mitä nähdään vuonna 2025?   Mitkä ihmeen no-click sisällöt, gamified-kokemukset ja EGC…? Markkinointikenttä muuttuu jatkuvasti, jonka takia ...
LUE LISÄÄ

Olemme virallisesti Google Partneri! 

Olemme virallisesti Google Partneri!    Ajaton on virallisesti liittynyt Google Ads Partner –ohjelmaan, mikä auttaa meitä saavuttamaan entistä parempia tuloksia asiakkaillemme.    ...
LUE LISÄÄ

Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi

Valmistaudu syksyn tapahtumiin ja messuihin – Näin saat kaiken irti tapahtumastasi Syksy on virallisesti täällä ja se tuo mukanaan yritysmaailman ...
LUE LISÄÄ
TikTok

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa

TikTok -markkinointi osaksi somestrategiaa   Kuten moni jo tietää, TikTok on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median alustoista. Mutta miten siellä ...
LUE LISÄÄ

Rekry – Myyjä

Etsinnässä myynnin huippuosaajia!   Oletko sinä etsimämme kokenut myyntitykki, joka nautit tavoitteiden ylittämisestä, tunnet aitoa paloa myyntityöhön ja haluat oppia ...
LUE LISÄÄ

Threads Suomessa – miten uusi alusta on otettu vastaan?

Aktiiviset sosiaalisen median käyttäjät ottivat Threads -sovelluksen omakseen nopeasti ja selkeä käyttöliittymä on saanut positiivista palautetta. Sovelluksessa jaetaan julkaisuja, kuvia ja videoita sekä interaktiivisesti vaihdetaan ...
LUE LISÄÄ

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä – mitä sinun tulisi tietää?

Meta kouluttaa tekoälymallejaan käyttäjien sisällöillä - mitä sinun tulisi tietää?
LUE LISÄÄ

Google selkeyttää arkaluontoisten tapahtumien määritelmää

Google päivittää sopimatonta sisältöä koskevaa käytäntöä: Arkaluontoisten tapahtumien määritelmän selkeyttäminen. Lue täältä mikä muuttuu ja miten se vaikuttaa Google-mainontaan.
LUE LISÄÄ

Top 7 markkinointitrendit vuonna 2024

Aika tutustua vuoden 2024 markkinointirendeihin. Listasimme seitsemän merkityksellisintä – lue täältä koko artikkeli!
LUE LISÄÄ

Näin rakennetaan vaikuttava brändi

Brändi on enemmän kuin pelkät logot ja värit – se on kokonaisvaltainen tarina, joka vaikuttaa kaikkiin yleisöihin. Tämä artikkeli tarjoaa opastusta vaikuttavan brändin rakentamiseen.
LUE LISÄÄ

Google-markkinointi pitää yrityksesi mukana kilpailussa

Google-markkinointi on tehokas tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lue täältä miksi markkinoida Googlessa!
LUE LISÄÄ

Yritystapahtumat ja messut: Erotu joukosta

Syksyn myötä lähestyvät erilaiset messut ja yritystapahtumat, joissa verkostoituminen on vilkkaimmillaan. Lue täältä, kuinka voit erottua eduksesi tapahtumissa!
LUE LISÄÄ

Tekoäly markkinoinnin työkaluna

Tekoälyn käyttö työkaluna, joko olet kokeillut? Lue täältä miten tekoälyä voi turvallisesti hyödyntää markkinointisisältöjen luomisessa!
LUE LISÄÄ

Henkilöstöuutisia toimistolta: Uusi projektipäällikkö

Toimistolla puhaltelee kesän uudet tuulet! Toimistopäällikkömme vaihtuu – lue täältä lisää.
LUE LISÄÄ

Paras verkkokauppa-alusta: Shopify vai WooCommerce?

Miten valita omalle bisnekselle paras verkkokauppa-alusta? Lue täältä vertailu kahdesta suosituimmasta, Shopifysta ja WooCommercesta!
LUE LISÄÄ

Somemainonta – näin se kannattaa tehdä

Julkaisun boostaus vastaan ammattilaisen työkalulla Meta Ads Managerilla luotu mainos. Lue täältä, miten mainostyökalun avulla voit tehostaa somemainontasi suorituskykyä!
LUE LISÄÄ

Modernit ja toimivat verkkosivut – onko teidän verkkosivuillanne nämä asiat kunnossa?

Mitä nykyaikaisilta verkkosivuilta vaaditaan? Teimme listauksen tärkeimmistä seikoista, jotka vaikuttavat käyttäjien kokemukseen verkkosivuilla ja miten suunnitellaan toimivat verkkosivut!
LUE LISÄÄ
Brändistrategia ja markkinointistrategia sulautetaan yhteen

Asiakashankintaa blogin avulla

Vahvista asiantuntijarooliasi, sitouta verkkosivukävijöitä ja tuota helposti lisäarvoa asiakkaillesi blogitekstien avulla. Lue täältä vinkit, kuinka toimiva blogi tehdään!
LUE LISÄÄ
Some puhelimen näytöllä

Tehokkain tapa tavoittaa käyttäjät somessa vuonna 2023

Joko reelsit, kelat ja tiktokit on hallussa? Teimme pienen katsauksen, miten tavoittaa potentiaalista yleisöään tehokkaimmin somessa. Lue täältä lisää!
LUE LISÄÄ

7 syytä tehdä sähköposti­markkinointia

Verkkosivujen tekstit yhdessä visuaalisen ilmeen kanssa muodostavat verkkosivukävijän käyttökokemuksen. Lue täältä vinkit verkkosivutekstien kirjoittamiseen!
LUE LISÄÄ

8 vinkkiä verkkosivutekstien kirjoittamiseen

Verkkosivujen tekstit yhdessä visuaalisen ilmeen kanssa muodostavat verkkosivukävijän käyttökokemuksen. Lue täältä vinkit verkkosivutekstien kirjoittamiseen!
LUE LISÄÄ

Hakukoneoptimointi rautalangasta väännettynä

SEO eli hakukoneoptimointi parantaa verkkosivujen orgaanista näkyvyyttä. Täällä kerromme miten!
LUE LISÄÄ

Yritysilme – Millaisen ensivaikutelman annat yrityksestäsi?

Yrityksesi visuaalinen ilme on yksi brändiviestinnän kulmakivistä. Mitä yritysilmeeseen sisältyy ja miten se luodaan – lue täältä!
LUE LISÄÄ

Verkkosivu-uudistus: miksi ja miten?

Olisiko yrityksesi verkkosivut uudistuksen tarpeessa? Lue täältä milloin verkkosivujen uudistus olisi aiheellista ja kuinka se tapahtuu!
LUE LISÄÄ

Brändiuudistus – Miten luodaan yrityksen uutta tarinaa?

Merkittävämpien uudistusten myötä brändi voi tarvita kasvojenkohotusta tai jopa täysin uuden persoonallisuuden. Kerromme miten ja millon brändiuudistus tulisi tehdä.
LUE LISÄÄ

Somekanavien valinta yritykselle

Jos et ole somessa, oletko edes olemassa? Tiukkaa faktaa somesta ja sopivien sosiaalisen median kanavien valinnasta yrityksellesi.
LUE LISÄÄ

Miksi yrityksellä tulee olla verkkosivut?

Verkkosivut toimivat yrityksen käyntikorttina ja tärkeänä osana brändin ja myynnin kasvua. Lue, mitä hyötyjä verkkosivuista on yritykselle.
LUE LISÄÄ

Logon ja yritysilmeen suunnittelu

Laadukkaan logon ja yritysilmeen avulla varmistat viestintäsi visuaalisen yhtenäisyyden. Miten yritysilme muodostuu? Lue täältä!
LUE LISÄÄ

Kuinka sitouttaa vierailijat palaamaan verkkosivuille?

Laatu korvaa määrän – myös verkkosivukävijöissä. Lue täältä kuusi tehokasta tapaa houkutella vierailijat takaisin verkkosivuillesi!
LUE LISÄÄ

Tuotetekstin kirjoittaminen verkkokauppaan

Tuotekuvan kanssa teksti kertoo vierailijalle, mikä tuote on ja miksi se on ostamisen arvoinen. Näin kirjoitat ostopäätöstä vahvistavat tekstit tuotteillesi.
LUE LISÄÄ
Scroll to Top